Bedre kundekontakt for vognmænd

- en bedre oplevelse for alle

I kan ikke længere søge en forebyggelsespakke. I er velkomne til at downloade drejebøger til jeres videre arbejde med at forbedre arbejdsmiljøet eller medarbejdernes sundhed.

Oplever I dårlig kundekontakt som et problem i jeres taxier eller busser? I så fald kan I stifte bekendtskab med metoder til at undgå eller håndtere svære situationer med vanskelige kunder. Det gør køreturen til en bedre oplevelse for alle parter, og det gør dit arbejdsmiljø bedre.

I kan opnå disse forbedringer ved at gennemføre denne forebyggelsespakke. Den introducerer jer til en række redskaber, som I kan bruge til at håndtere svære situationer med kunder. I starter med at tale sammen om jeres egne oplevelser med vanskelige kunder. Så deltager I i et 2-dages AMU-kursus om konflikthåndtering. Bagefter afprøver I de redskaber, I har lært om, i jeres dagligdag. I har opmærksomheden rettet mod svære kundesituationer og prøver at bruge, hvad I har lært, og I deler jeres erfaringer med hinanden.

I alt skal I holde ét møde før kurset og 2 møder efter kurset.

Pakken er målrettet vognmænd og chauffører i små taxi- og busvirksomheder. Virksomheder med under 25 ansatte kan søge.

Bemærk:
  • Yderligere information om denne pakke findes i kort beskrivelse, som kan downloades i infoboksen til højre.
  • Når pakken skal gennemføres, skal du følge en drejebog, som kan downloades i infoboksen til højre.

 

Infoboks

Opdateret:
21 JULI 2016
Redigeret af:
Tue Sander Hansen
Kontakt:
7221 7400