Bedre kundekontakt for bestillingskontor

- en bedre oplevelse for alle

I kan ikke længere søge en forebyggelsespakke. I er velkomne til at downloade drejebøger til jeres videre arbejde med at forbedre arbejdsmiljøet eller medarbejdernes sundhed.

Denne pakke søges af et bestillingskontor på vegne af op til ni vognmænd. 

Oplever I dårlig kundekontakt som et problem i jeres taxier eller busser? I så fald kan I stifte bekendtskab med metoder til at undgå eller håndtere svære situationer med vanskelige kunder. Det gør køreturen til en bedre oplevelse for både chauffører og kunder, og det forbedrer dit arbejdsmiljø.

I kan opnå disse forbedringer ved at gennemføre denne forebyggelsespakke.

Pakken introducerer jer til en række redskaber, som I kan bruge til at håndtere svære situationer med kunder. I starter med at tale sammen om jeres egne oplevelser med vanskelige kunder. Så deltager I i et 2-dages AMU-kursus om konflikthåndtering. Bagefter afprøver I de redskaber, I har lært om, i jeres dagligdag. I har opmærksomheden rettet mod svære kundesituationer og prøver at bruge, hvad I har lært, og I deler jeres erfaringer.

I alt skal I holde ét møde før kurset.

Pakken er målrettet vognmænd og chauffører i små taxi- og busvirksomheder. Virksomheder med under 25 ansatte kan søge. 

Bemærk:
  • Yderligere information om denne pakke findes i kort beskrivelse, som kan downloades i infoboksen til højre.
  • Når pakken skal gennemføres, skal du følge en drejebog, som kan downloades i infoboksen til højre.

 

Infoboks

Opdateret:
21 JULI 2016
Redigeret af:
Tue Sander Hansen
Kontakt:
7221 7400