Vælg en side

Når man har en virksomhed, så er der mange ting, som man skal have styr på. Der er en del praktiske ting, som man hele tiden skal have styr på. Der er fx regler omkring momsindberetning. Men der er også masser af papirkvitteringer og bilag, som man skal have styr på.

For nogle kan det virke som en uoverskuelig opgave at skulle stå for lønsedler til ansatte, få indberettet skat og moms og generelt bare have styr på virksomhedens økonomi.

Få mere tid til andre praktiske ting

Når man er ejer af en virksomhed, så kan man have rigeligt med ting at lave. Det kan derfor være svært at skulle sætte sig ordentligt ind i økonomi, og hvilke regler der er. Men virksomhedens økonomi er en ting, som der skal være styr på.

Mange virksomheder vælger at ansætte en bogholder. Ved at ansætte en bogholder i firmaet, så er man sikker på, at momsen bliver indberettet til tiden, og at der er tjek på virksomhedens økonomi.

Ved at ansætte en bogholder, så får man selv mere tid til at sørge for alle de andre ting, som der skal være tjek på, når man har en virksomhed.

Undgå rod i økonomien

For nogle af dem, der står med virksomhedens økonomi selv, kan det til sidst blive en uoverskuelig opgave, og det kan ende med at blive et værre rod. Til sidst kan det være svært at overskue det selv.

Ved at ansætte en bogholder, så undgår man rod i økonomien.

Få et automatisk digitaliseret bogholderi

Bogfoering.dk er et firma, der hjælper virksomheder med bogføring af deres økonomi.

De tilbyder automatisk digitaliserede bogholderi. Det betyder, at man ikke behøver at fumle rundt med fysiske bilag og kvitteringer. Når man har en kvittering, så tager man et billede af kvittering med en app på ens mobil. Billedet bliver sendt direkte til en mail til ens regnskab.

Når man skal godkende fakturer fra ens medarbejdere, så får man som ejer en besked på mobilen, hvor man så skal godkende eller ikke godkende faktureringen, inden at det bliver bogført og sat til betaling.

De sørger for, at alt det, der kan blive digitaliseret, det bliver digitaliseret.

Samtidig får man som ejer et overblik over, hvordan økonomien ser ud, og hvordan ens virksomhed klarer sig fra dag til dag.

De sørger samtidig for at tjekke op på ens bogholderi, i forhold til om der er noget, der skal opdateres.

Samtidig får man mulighed for at få en regnskabschef, som kan dobbelttjekke ens regnskabstal og sørge for, at der er styr på det hele. Sådan undgår man uventede overraskelser.

Optimeret bogholder

En anden ydelse, som virksomheden tilbyder, det er optimeret bogholderi. Det vil sige, at de gennemgår ens arbejdsgange og processer i ens bogholderi. De ser efter, om der er noget, der kan optimeres, digitaliseres eller automatiseret. Resultatet bliver, at man får fjernet unødvendige arbejdsopgaver.

Ved at gøre brug af en optimeret bogholder, så behøver man ikke at skifte ens regnskabsprogram ud. Man får en gennemgang af ens bogholderi for eventuelle forbedringer.

 

Martin Jensen

15 års erfaringer med arbejdsskader, og skader generelt. Det er den slags erfaring man ikke kan se uden om. Der findes ikke det kursus, som jeg ikke har været på for at blive stærk i mit felt.
Martin Jensen